piątek, 10 kwietnia 2020

Coś z szuflady.

Zauważyłam dziś, że z szydełkowymi rzeczami przeniosłam się na FB. Faktycznie dużo szybciej jest zrobić zdjęcie, opatrzeć krótkim podpisem i już. Do napisania posta trzeba mieć tzw. "melodię". Przez takie szybkie informacje zupełnie pouciekały mi zajawki z włóczkami i planami dotyczącymi ich. Ale ponieważ rzeczywistość nas otaczająca jest jaka jest mamy szansę skupić się na tym czego dawna nie robiliśmy. Możemy np.:. uzupełnić bloga, kończyć robótkowe ufoki.
I tak oto przy tej okazji chciałabym pokazać wam coś co powstało jeszcze w zeszłym roku.


Na kiermasz świąteczny do szkoły dzieciaków powstało kilka ozdób świątecznych. Wszystko oczywiście pod baczną kontrolą. ;) To najmniejsze szydełko jakim do tej pory dziergałam. No łatwo nie jest.
Kordonek Perle 5 :)
Skład: 100% bawełna
Szydełko nr 1,5 




Ale ja najbardziej lubię Elian Gerlach. Grubą, czeską włóczkę akrylową. 
Jeśli chodzi o numerację kolorów Elian Gerlach może być lekkie zamieszanie bo kolory zostały te same a nr się zmieniły. Zdjęcie poniżej najlepiej oddaje kolory jakich użyłam. 





Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%
Szydełko: nr 5
Kolory: ciemny fiolet 3430, róż 150



Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%
Szydełko: nr 5
Kolory: czerwony 3641, rudy 2820, żółty 4774, zielony 3421, błękit 6905, granat 1503, fiolet 2303



Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%
Szydełko: nr 5
Kolory: żółty 4774, szary 257, brąz 1410



Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%
Szydełko: nr 5
Kolory: błękit 6905, granat 1503, biały 208


Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...