piątek, 25 stycznia 2019

Zakończenie roku 2018.

Czas dokonać podsumowania końcówki roku 2018. Niestety dopiero teraz bo przegrywam walkę o dostęp do komputera. Ale podobno nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.
Pewnego popołudnia młodzież wróciła ze szkoły z informacją, że za dwa dni muszą przyjść wszyscy w strojach mikołajów i mikołajek. Mówisz - masz. Babcia diabłów tasmańskich zajęła się szukaniem strojów a ja ... jak to ja, czapkami. Młoda wzięła czapkę, którą opisywałam wam już tutaj tutaj, młodemu zaś zrobiłam nowiuteńką czapę z której oczywiście po imprezie od razu odpruliśmy białe elementy. Powstała więc czapka dla młodego na nowy sezon w Dolinie. 

Włóczka: Elian Gerlach
Sklad: akryl 100%$
Szydełko: nr 5
Kolory: czerwony 3641, biały 208 


O tą czapkę niżej, prosił mnie brat rok wcześniej. Zgrabnie unikałam wydziergania jej. Miałam jakieś wątpliwości co do tego czy dam radę. Kiedy jednak usłyszałam: zrobisz, czy mam kupić? Stwierdziłam, że dość przeginania. Z pomocą internetów i swojej wyobraźni powstał rycerski hełm. Niestety zamówienie było na: wszystko w czarnym kolorze. Dlatego elementy są mało wyraźne. 
Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%$
Szydełko: nr 5
Kolory: czarny 217



Po przyłbicy poszło już lawinowo:
Smerfowa dla bratowej z trzech nitek.
Włóczka: Elian Klasik
Skład: akryl 100%$
Szydełko: nr 5
Kolory: fiolet 5862, 4967, 3374



Kolejna Smerfowa. Bo ta fioletowa tak się spodobała pewnej pani. Również z trzech nitek.
Włóczka: Elian Klasik
Skład: akryl 100%$
Szydełko: nr 5
Kolory: szary 195, 944, 131





Wśród moich znajomych jest kilku zapalonych rowerzystów. Aby byli bezpieczni musza się odpowiednio ubierać. (rysunek zaczerpnięty z internetu)


Powstała więc Smerfowa pomarańczka. Z tego co wiem już się przydaje. 
Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%$
Szydełko: nr 5
Kolory: pomarańcz neonowy 10917




To jeszcze nie jest wszystko ale tyle udało mi się skończyć. Teraz rozpoczęłam przygotowania do sezonu w Dolinie. Czyli skrzacią czapką się zaroiło.
Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do następnego poczytania. Mam nadzieję, że uda mi się dopchnąć do komputera. :)



Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...