środa, 8 sierpnia 2018

Zielona chusta.

Witajcie w środę, chyba że w międzyczasie zmieni się dzień na czwartek. Już od jakiegoś czasu chciałam zamieścić post i pochwalić się chustą ale ciągle było coś nie tak. głównie ze zdjęciami. Sami zobaczcie. Zdjęcia robione dwoma telefonami w tym samym czasie. I ani jedno ani drugie nie oddaje właściwych kolorów chusty. W najbliższą sobotę spróbuję chyba ostatni już raz zrobić fotki chusty. Musicie mi wierzyć na słowo, jest piękna i ciepła kolorystycznie. W kilku odcieniach zieleni. Postanowiłam wykorzystać motki - końcówki, które według mojego małża zajmują tylko miejsce; choć ja mam zgoła odmienne zdanie. chusta powstała dość szybko, nie ma to jak małż motywator (i zagrożenie dla włóczek)
Wybrałam oczywiście włóczki Elian :)
Chusta ma wymiary 156cm x 162cm (x2)
Skład: 100% akryl jest więc lekka
Kolor: Elian mimi 1662, Elian klasik 3584, Elian klasik 3826, Elian klasik 204
Szydełko 3,5



No i widzicie??? ŻE-NA-DA. W każdym razie w weekend zawalczę o zdjęcia chust. 

Ale żeby nie było nam zbyt nudno postanowiłam zrobić coś innego. To będzie COŚ ale nie mogę jeszcze powiedzieć co.
Powstaje z włóczki Elian Sof, szydełko 2, kolor 820


W planach oczywiście mam sporo i mam też kilka innych zaczętych prac. Sukcesywnie będę wam opisywać. Po pierwsze dlatego żebyście wiedzieli, po drugie żebym w razie odłożenie robótki na dłużej wiedziała jak do niej wrócić.

Przy okazji: wiem, że obserwujecie tego bloga ale niestety nikt nie zostawia komentarzy. Smutno mi przez to czasem bo to tak jakbym pisała tylko do siebie. Komentarze i polubienia na FB niestety nie wyświetlają się tutaj :)
Pozdrawiam was serdecznie: za oknem warczy burza, upał może na trochę odpuści i niespodziewanie zrobił się czwartek.

Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...