poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Nowa piastunka.

Zawsze mi miło, kiedy gościom Doliny podobają się moje motankowe warsztaty i to co na nich powstaje. Kiedy zainteresuje ich jak powstaje motanka, i kiedy sami chcą mieć motanki choćby odrobinę podobne do moich.
Jednak przykro jest kiedy ktoś stwierdzi, że weźmie sobie taką motankę bo ja umiem sobie zrobić drugą. Kiedy przywłaszcza ją sobie młodzież (czyt. kradnie) a opiekunowie nie reagują. Jeśli w dzieciństwie pozwolicie swoim podopiecznym kraść, nie powinniście być zdziwieni kiedy kradną jak dorosną.
Z tego miejsca NIE POZDRAWIAM tych z którymi są nasze motankowe: piastunka, żadanica i kilka innych.
Wyżaliłam się. Jest mi lepiej.
Na pocieszenie zrobiłam nową piastunkę.



Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...