poniedziałek, 24 października 2016

Jak żyć.

Wpadłam na jakieś 30 min do Empiku w Manufakturze. Ponieważ małż miał tam jakieś bojowe zadanie a dzieci odesłałam między regały dziecięce postanowiłam sięgnąć po coś dla siebie. Moją uwagę przykuły poradniki - w miniaturowej wersji. Byłam ciekawa czy można zaczerpnąć z nich jakąś wiedzę. I ... poza prawdami zawartymi w obu książeczkach otrzymałam sporą dawkę dobrego humoru. Polecam przeczytać a czy kupować? Raczej na prezent niż obowiązkową pozycję w domu. myślę, że poświęcenie tym książeczkom kilku minut w księgarni w zupełności wystarczy ponieważ poprawiony nastrój i tak zostanie z Wami na dłużej. :)
Poradniki z serii: Jak żyć. Żona, Jak żyć. Mąż 

Autorzy: Hazeley J.A., Morris J.P.



zdjęcia okładek zaczerpnięte z internetu

Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...