czwartek, 5 kwietnia 2018

Virus dla mamy.


Jakoś na początku marca, całkiem przypadkowo (oczywiście), odwiedziłam pewną pasmanterię. I ..... wyszłam z dwoma (TYLKO DWOMA!!!) motkami tureckiej włóczki Nako Superlambs Special Tweed-New w kol. nr 31525. Mięciutka i przyjemna w dotyku włóczka. Postanowiłam więc wykorzystać wzór Virus na chustę dla mamy. Oczywiście na imieniny się nie wyrobiłam ale ponieważ w pracy mamy zimno, więc powinna się przydać. Wykorzystałam cztery motki, osiągając rozmiar 180/130. Chusta jest dość ciężka ale za to cieplutka pomimo "dziur" we wzorze.  Wspomnę jeszcze tylko, że to dotychczas największa moja szydełkowa praca. Przy kolejnych chustach chyba jednak będę używać większego szydełka. 
Na każdym zdjęciu kolor jest inny, jednak najbardziej zbliżony do rzeczywistego jest kolor motka na samym dole.  
Skład: 49% wełny; 51% akryl premium
Kolor: 31525
Szydełko: 3,5

 




Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...