środa, 10 stycznia 2018

Szydełkowe różności.

Szydełko rozgrzane do czerwoności. Czas przyszedł na upublicznienie tego co zrobiłam ostatnio.

Po pierwsze: kołnierzyki lub naszyjniki. Wszystko zależy od tego w którą stroną się założy. Powstało sześć identycznych. Są wyjątkowe bo dla wyjątkowych kobiet przeznaczone.
Włóczka gdzieś zakupiona na pchlim targu ale ponieważ dla obdarowanych to kolor "z podtekstem" nie mogłam się oprzeć.
Włóczka: Steinbach Nizza
Skład włóczki: wg metki to bawełna 100%.
Szydełko nr 2






Po drugie. Przed świętami kupiłam 3 motki kremowego Eliana Gerlacha. Delikatny, elegancki, po prostu boski. Miałam w planach zrobienie czegoś dla kogoś ale nie wyszło. Jakoś nawet nie specjalnie czułam tą robótkę. Kiedy mam konkretny pomysł na konkretną robótkę dla konkretnej osoby zazwyczaj czuję, że muszę to robić. Zarywam noce, nie gotuję obiadu itp. Tym razem nawet nie usiadłam do włóczki. I dobrze. W Nowy Rok ruszyłam. Celem, było coś dla zupełnie innej osoby. Praca ruszyła. Drugiego dnia już miałam zrobiony komplet. Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić a jak nie to idealny prezent do przekazania 
Długość złożonego szalika to 2 x 80 cm
Włóczka: Elian Gerlach
Skład: akryl 100%
Szydełko: nr 5
Kolor: 2098



Po trzecie
Pamiętacie moje podchody do virusa? Jakoś nie mogłam się odnaleźć. Ale ... na jednej z grup szydełkowych ktoś pokazał wzór, który natychmiast zdobył moje serce. A jako, że wielokolorowa włóczka czekała nadal ... Sami dopowiedzcie sobie finał ;) Powstała moja pierwsza w życiu chusta. Dała mi ogrom satysfakcji.
Chusta nie jest ogromna, idealna również dla młodej damy.
Dłuższy bok ma 87 cm natomiast krótsze boki 63 cm
Włóczka: Elian Klasik Tapestry
Skład: akryl 100 %
Szydełko: nr 2
Kolor: 81028





Moi drodzy. Jak wcześniej pewnie zauważyliście, zbieramy pieniądze, żeby ratować życie Julci - mojej ciotecznej wnuczki. Dlatego też postanowiłam kilka swoich robótek wystawić na aukcję. Dochód przeznaczamy na operację dla Julci. W najbliższym czasie dam Wam znać. Chusta będzie do kupienia, identyczny, kremowy komplet będzie wystawiony ale jego wielkość dostosowana do wymiarów podanych przez darczyńcę. Pamiętajcie, że każda złotówka zbliża Julę do normalnego życia.

Batmanowy kwadrat.

 Wszem i wobec ogłaszam zakończenie wyszywania batmanowego logo. Miało być łatwo i szybko a codzienność zweryfikowała moje plany. Nie wyrobi...